Handelsbetingelser
1. Generelle oplysninger
Case Copenhagen ApS
CVR: 41 90 06 36
Ceresvej 12, 2 sal
1863 Frederiksberg C
2. Kundeservice
Alle ordrer og al kontakt håndteres af vores kundeservice, som du altid kan kontakte på info@casecopenhagen.com
3. Levering og forsendelse
Afsendelse inden for 1-3 hverdage. Normal leveringstid til adresser i Danmark er 1-3 hverdage efter, at ordren er afsendt. Vi sender med GLS. Alle varer leveres, så længe lager haves. Ved bestilling af både lagervarer og varer, som er angivet som en bestillingsvare, forbeholder vi os retten til at sende ordren delvist.
4. Ændringer eller annullering af din ordre
Når din ordre er blevet afgivet, kan du ændre den ved at kontakte os på info@casecopenhagen.com. Vi kan assistere dig med at ændre din ordre, HVIS ordren ikke er afsendt, før du kontaktede os. Hvis din ordre er afsendt, har du stadig 14 dage til at annullere din ordre. Venligst se nedenfor for mere information om retten til at annullere.
Uden at være bundet til at skulle kompensere dig eller på anden vis dække udgifter har vi retten til at annullere din ordre i en af følgende situationer:
- Hvis en uforudset fejl sker, såsom en betalingsfejl.
- Hvis din betalingsinformation ikke kan verificeres, eller hvis informationen ikke er korrekt.
Vi vil gøre alt, hvad vi kan, for at løse ethvert problem, der måtte opstå, og vil holde dig informeret igennem hele processen samt give dig besked, før vi annullerer din ordre. Hvis din ordre annulleres, vil vi tilbagebetale enhver betaling, du måtte have foretaget hos os, uden at påføre dig ekstra omkostninger.
5. Priser og betaling
Alle priser er i danske kroner inklusive moms, men eksklusive eventuelle fragtomkostninger. Den totale pris, du accepterer, når du afgiver en ordre, er det beløb, som vil blive trukket fra din konto, når din ordre er afsendt. Beløbet trækkes ikke, før vi har behandlet og afsendt din ordre. Kommunikationen mellem dig og vores betalingssystem er sikret med SSL (Secure Sockets Layer). Da vores betalingssystem håndteres af Clearhaus/QuickPay, er de også de eneste, der har adgang til dine betalingsdata.
6. Ret til at annullere (fortrydelsesret)
Du har 14 dages returret, når du handler hos os. Du har ret til at annullere et køb inden for de første 14 dage efter, at leverancen er modtaget, under forudsætning af, at produktet ikke er ødelagt eller har været vasket, og at det kan sendes tilbage i den samme stand, som da du modtog det. Hvis 14-dagesperioden udløber på en helligdag, har du mindst indtil den herpå følgende arbejdsdag til at returnere din ordre.
7. Returnering
Hvis du gerne vil annullere dit køb, efter du har modtaget varen, sender du den til os, før 14-dagesperioden udløber. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering. Husk at få en kvittering for indlevering af pakken. Når vi har modtaget den returnerede vare og har tjekket, at den lever op til vilkårene for at annullere, vil vi refundere den fulde købspris. Bemærk venligst, at der kan gå op til 2 uger, før din refundering krediteres. Hvis vi finder, at din ret til at annullere ikke kan imødekommes, kontakter vi dig via e-mail.
7. Reklamation eller defekt
I tilfælde af et defekt produkt er det vigtigt, at du klart beskriver problemet/defekten. Hvis din klage accepteres af vores kundeservice, refunderer vi hele købsprisen og alle transportomkostninger. Bemærk venligst, at der kan gå op til 2 uger, før du kan se krediteringen på din konto.
8. Fejl og mangler
Du har 24 måneders reklamationsret. Du skal reklamere inden for rimelig tid, hvilket er inden 2 måneder efter, at man har konstateret fejlen eller manglen. Bemærk venligst, at ovenstående ret til at påberåbe fejl og mangler kan udløbe inden 2 år efter, at du har købt produktet, hvis det er blevet brugt uden for ordinær brug. Påberåbelse af fejl og mangler gælder kun produkter, som falder under definitioner for sådanne under dansk ret. For mere se www.forbrug.dk.
9. Tvister
Enhver tvist angående Case Copenhagen, dets aftaler eller en vare købt hos denne falder under dansk lov og skal behandles af en dansk domstol, medmindre andet er bestemt ved obligatorisk lov.
10. Privatliv
Vi forstår og respekterer vigtigheden af privatliv på internettet. Vi vil ikke videregive information om kunder/brugere til tredjepart, medmindre det er nødvendigt for at implementere en transaktion. Forretningen vil ikke sælge dit navn, adresse, e-mailadresse, kreditkortoplysninger eller personlige data til nogen tredjepart uden din forudgående tilladelse.
11. Andet
For at handle med os skal du være fyldt 18 år og have et godkendt kreditkort. Vi anbefaler, at du tjekker din ordre, før du afgiver den. Inden du afgiver din ordre, er det muligt at rette de informationer, du har givet os, såsom fakturerings- og leveringsadresse. Når du har afgivet din ordre, modtager du en kvittering, som er et resumé af den ordre, du netop har afgivet. Vi gemmer din ordre og ordrebekræftelse, således at du på ethvert tidspunkt og ved at kontakte os kan modtage en kopi.
12. Kontakt
Henrik Frederiksen
Medejer af Case Copenhagen Tlf. +45 26 250 255
For skriftlige henvendelser på mail skriv til: henrik@casecopenhagen.com
Åbningstider
- Man - Tor: 09.00-16.00
- Fre: 09.00-15.00
- Lør - Søn: Lukket
- Helligdage: Lukket